PROGRAM ADMITERE 2024 - 2025 SECRETARIAT

Universitatea Spiru Haret
Facultatea de Medicină Veterinară

Bd. Basarabia, nr.256, sector 3, Bucureşti 
Tel: 021 455 107 9, 021 242 15 76;
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

PROGRAM ADMITERE SECRETARIAT

02.07 - 16.07.2024

22.07 - 31.07.2024

02.09 - 13.09.2024

 

LUNI-VINERI

9,00 – 14,00

 

ANUNT ADMITERE 2024 - 2025


 

 mvet


UNIVERSITATEA SPIRU HARET

        FACULTATEA DE MEDICINĂ VETERINARĂ

 

ORGANIZEAZĂ
A D M I T E R E  2024
 

 la Programul de Studii Universitare de Licenţă

 Medicină Veterinară, învățământ cu frecvență,

pentru 50 de locuri

 

Facultatea este acreditată şi are aviz de Încredere cu menţinerea acreditării, acordat de ARACIS

Informaţii suplimentare la:
telefon 021 2421576, 021 4551079 sau  email:

PERIOADA DE PREÎNSCRIERE 

online la adresa:  https://admitere.spiruharet.ro/licenta/bucuresti/facultatea-de-medicina-veterinara/medicina-veterinara

 1

Înscrierea-preînscrierea on-line se realizează în perioada 15 februarie - 15 septembrie 2024.

Candidaţii care utilizează formularul de înscriere/preînscriere online sunt scutiţi de plata taxei de înscriere (250 lei), dacă au făcut acest lucru până la data de 31.07.2024.

Documente necesare înscrierii la admitere

Documentele necesare înscrierii la admitere sunt următoarele:

– diploma de bacalaureat (diplomă echivalentă cu aceasta), în original sau adeverinţă eliberată de liceu, în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în anul curent (adeverinţa de absolvent de liceu se poate depune în copie pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, în cazul în care candidatul care se înscrie la admitere are adeverinţă în original depusă la un alt dosar de admitere, însoţită de o adeverinţă în care se certifică acest lucru). Adeverinţa de absolvire trebuie să cuprindă media generală la examenul de bacalaureat, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi menţiunea că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat; în situaţia interconectării la sistemul informatic SIIIR nu se mai impune prezentarea adeverinţei de absolvire.

– certificatul de naştere, în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– certificatul de căsătorie (dacă este cazul), în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– adeverinţă medicală tip;

– copie de pe buletinul/cartea de identitate, care să cuprindă codul numeric personal, copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– 3 fotografii 3/4;

– copie de pe diploma de bacalaureat pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, însoţită de adeverinţă eliberată de facultatea la care se află diploma de bacalaureat, în original (pentru cei care urmează a doua facultate);

– un dosar plic.

Candidaţii care se înscriu la admitere vor prezenta la secretariatul facultăţii documentele necesare pentru înscriere, astfel:

  • pentru sesiunea de admitere din 18 iulie în intervalul 2 iulie – 16 iulie 2024;
  • pentru sesiunea de admitere din 2 august în intervalul 22 iulie – 31 iulie 2024;
  • pentru sesiunea de admitere din 16 septembrie în intervalul 2 – 13 septembrie 2024.

Programul de depunere a documentelor se poate face de luni până vineri, între orele 9.00-14.00.

FACILITĂŢI ACORDATE

 Potrivit legii, sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învăţământul superior:

  • candidaţilor fii de personal didactic şi didactic auxiliar în activitate sau pensionat, în temeiul unei adeverinţe eliberate de şcoala unde funcţionează părintele/părinţii;
  • copiii cu unul sau ambii părinţi decedaţi, precum şi copiii din familii monoparentale, pe baza copiei certificatului de deces sau a documentelor justificative;
  • persoanele aflate în risc de a-şi pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situaţii de boală, dizabilitate, sărăcie, pe baza documentelor justificative;

În Universitatea Spiru Haret, sunt scutite de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învăţământul superior și următoarele categorii:

  • candidaţii fii de pensionari, în baza cuponului de pensie din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani);
  • candidaţii fii de şomeri, în baza cuponului de şomer din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani)

Scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidaţi şi prevăzute în regulamentele proprii de admitere. Aprobarea scutirii se face de către comisia de admitere a Facultăţii de Medicină Veterinară. 

TAXA  DE  STUDIU este de 8900 lei şi se poate achita integral (beneficiind de reducere) sau în 6 rate, conform Contractului de studii.

  

CONCURSUL DE ADMITERE constă în:

  • Completarea de către candidat a Fişei-chestionar
  • Interviu cu Comisia de admitere a Facultăţii de Medicină Veterinară, între orele 10.00-15.00, conform calendarului de admitere.

Concursul de admitere se susţine în trei sesiuni: 18 iulie, 2 august şi 16 septembrie 2024.

Lista candidaţilor care au depus dosar de admitere şi sunt programaţi pentru interviu se afisează cu cel puţin o zi înaintea concursului.

După fiecare sesiune de admitere vor fi afişate pe pagina web şi la sediul facultăţii, candidaţii admişi şi numărul locurilor rămase neocupate.

         

          Candidaţii declaraţi admişi trebuie să achite prima rată de şcolarizare din anul universitar 2024-2025 în 5 (cinci) zile lucrătoare de la afişarea rezultatului. In caz contrar, locul va rămâne vacant.

 

Sediul facultăţii este în Bulevardul Basarabia, nr. 256,  sector 3, Bucureşti.

Blvd. Basarabia, Nr. 256, Sector 3, Bucuresti;
Metrou: Republica, Costin Georgian;
Statia : Grup Industrial Titan. Tramvai: 36,46

 

PREÎNSCRIERI ONLINE

1

 

Program secretariat

Program admitere

Admitere 2023

 Programare interviu admitere 25.09.2023

Rezultate admitere septembrie 2023

 

 

mvet 


UNIVERSITATEA SPIRU HARET

        FACULTATEA DE MEDICINĂ VETERINARĂ

 

ORGANIZEAZĂ
A D M I T E R E  2023

 

 la Programul de Studii Universitare de Licenţă

 Medicină Veterinară, învățământ cu frecvență,

pentru 50 de locuri

 

Facultatea este acreditată şi are aviz de Încredere cu menţinerea acreditării, acordat de ARACIS

Informaţii suplimentare la:
telefon 021 2421576, 021 4551079 sau  email:

PERIOADA DE PREÎNSCRIERE 

online la  http://mvet.spiruharet.ro/

15 februarie – 15 septembrie 2023

- Înscrierea-preînscrierea on-line se realizează în perioada 15 februarie - 15 septembrie 2023.

- Candidaţii care utilizează formularul de înscriere/preînscriere online sunt scutiţi de plata taxei de înscriere (250 lei), dacă au făcut acest lucru până la data de 31.07.2023.

Documente necesare înscrierii la admitere

– diploma de bacalaureat (diplomă echivalentă cu aceasta), în original sau adeverinţă eliberată de liceu, în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în anul curent (adeverinţa de absolvent de liceu se poate depune în copie pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, în cazul în care candidatul care se înscrie la admitere are adeverinţă în original depusă la un alt dosar de admitere, însoţită de o adeverinţă în care se certifică acest lucru). Adeverinţa de absolvire trebuie să cuprindă media generală la examenul de bacalaureat, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi menţiunea că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat; în situaţia interconectării la sistemul informatic SIIIR nu se mai impune prezentarea adeverinţei de absolvire.

– certificatul de naştere, în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– certificatul de căsătorie (dacă este cazul), în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– adeverinţă medicală tip;

– copie de pe buletinul/cartea de identitate valabil/ă, care să cuprindă codul numeric personal, copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– 3 fotografii 3/4;

– copie de pe diploma de bacalaureat pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, însoţită de adeverinţă eliberată de facultatea la care se află diploma de bacalaureat, în original (pentru cei care urmează a doua facultate);

– un dosar plic.

Candidaţii care se înscriu online vor prezenta la secretariatul facultăţii documentele necesare pentru înscriere, astfel: pentru sesiunea de admitere din 26 mai până la data de 19 mai; pentru sesiunea de admitere din 30 iunie până la data de 23 iunie; pentru sesiunea de admitere din 28 iulie până la data de 21 iulie; pentru sesiunea de admitere din 25 septembrie până la data de 29 septembrie.

Programul de depunere a documentelor se poate face de luni până vineri, între orele 9.00-14.00.

În situații excepționale, care nu vor permite prezența fizică a candidaților în campusurile Universității, candidaţii vor trimite electronic către secretariatul facultății, la adresa de mail pusă la dispoziție de acesta, copii scanate ale următoarelor documente:

diploma de bacalaureat (diplomă echivalentă cu aceasta) sau adeverinţă eliberată de liceu, sau acordul scris pentru ca Universitatea să se poată interconecta cu Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România (SIIIR);

certificatul de naştere;

certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

adeverinţă medicală tip;

buletinul/cartea de identitate, care să cuprindă codul numeric personal;

- dovada plății taxei de admitere sau dovada încadrării în una din categoriile scutite de la plata taxei;

- fișa chestionar completată și semnată.

Dosarul cu actele depuse în original sau online rămâne pe toată perioada concursului de admitere la comisia tehnică unde s-a făcut înscrierea.

În situațiile menționate mai sus, candidații declarați admiși vor depune la secretariatele facultăților, în termen de două săptămâni sau la încetarea situațiilor excepționale, dar nu mai târziu de începerea anului universitar, următoarele:

  • diploma de bacalaureat în original, sau adeverința de absolvire în original eliberată de liceu sau acordul scris în original pentru ca Universitatea să se poată interconecta cu Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România (SIIIR), pentru cei care au promovat examenul de absolvire în anul curent;
  • adeverința medicală tip,
  • 3 fotografii ¾,
  • un dosar plic,
  • adverința eliberată de facultatea la care se află diploma de bacalaureat în original, dacă este cazul;
  • fișa chestionar completată și semnată în original.

Candidaţii care se înscriu online sunt responsabili pentru autenticitatea documentelor încărcate și corespondența dintre acestea și documentele originale.

După validarea înscrierii la examenul de admitere de către secretariatul facultății, fiecare candidat va primi un cod unic personalizat cu ajutorul căruia se vor afișa programările și rezultatele examenului de admitere.

FACILITĂŢI ACORDATE

 Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat, copiii de pensionari şi şomeri, aflaţi în întreţinerea părinţilor (cu vârsta de până la 26 de ani), sunt scutiţi de plata taxei de înscriere pentru admitere. Această facilitate se acordă în următoarele condiţii:

– candidaţilor fii de personal didactic şi didactic auxiliar în activitate sau pensionat, în temeiul unei adeverinţe eliberate de şcoala unde funcţionează părintele/părinţii;

– candidaţii fii de pensionari, în baza cuponului de pensie din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani).

– candidaţii fii de şomeri, în baza cuponului de şomer din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani).

 

TAXA  DE  STUDIU este de 8900 lei şi se poate achita integral (beneficiind de reducere) sau în 6 rate, conform Contractului de studii.

         

CONCURSUL DE ADMITERE constă în:

  • Completarea de către candidat a Fişei-chestionar
  • Interviu cu Comisia de admitere a Facultăţii de Medicină Veterinară, între orele 10.00-15.00.

Concursul de admitere se susţine în patru sesiuni: 26 mai 2023, 30 iunie 2023, 28 iulie 2023 şi 25 septembrie 2023.

Lista candidaţilor care au depus dosar de admitere şi sunt programaţi pentru interviu se afisează cu cel puţin două zile înaintea concursului.

După fiecare sesiune de admitere vor fi afişate pe pagina web şi la sediul facultăţii, candidaţii admişi şi numărul locurilor rămase neocupate.

         

          Candidaţii declaraţi admişi trebuie să achite prima rată de şcolarizare din anul universitar 2023-2024 în 10 (zece) zile lucrătoare de la afişarea rezultatului. In caz contrar, locul va rămâne vacant.

 

Sediul facultăţii este în Bulevardul Basarabia, nr. 256,  sector 3, Bucureşti.

 

mvet2 

Blvd. Basarabia, Nr. 256, Sector 3, Bucuresti;
Metrou: Republica, Costin Georgian;
Statia : Grup Industrial Titan. Tramvai: 36,46

 

METODOLOGIE proprie de organizare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă pentru anul universitar 2023-2024

 

Facultatea de Medicină Veterinară, Bucureşti

Facultatea de Medicină Veterinară din structura Universității SpiruHaret din București a fost autorizată să funcționeze ca unitate de învățământ superior prin H.G.568/1995. Din 2002, este acreditat prin H.G.944/2002 și apoi reconfirmat, ultima dată prin H.G. 433 din 2022.

Facultatea poate înscrie 50 de studenți în fiecare an.

Programul de Medicină Veterinară este în limba română. Studenții străini pot aplica pentru admiterea la Facultatea de Medicină Veterinară după finalizarea unui an pregătitor de limba română.

Facultatea de Medicină Veterinară are o durată de ciclu de învățământ de 6 ani (inclusiv licență și master), conform H.G. 1477/2003 – studii cu frecvență, care îndeplinește în totalitate cerințele Directivei CE 36/2005 privind recunoașterea calificărilor profesionale. . Fiecare an de studiu este prevăzut cu 60 de credite, iar numărul total de credite transferabile conform Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS) este de 360.

Programul de Medicină Veterinară oferă viitorilor absolvenți posibilitatea de a lucra în domenii precum sănătatea animală, sănătatea publică, protecția consumatorilor și a mediului, creșterea animalelor, siguranța alimentelor umane, relațiile comerciale și menținerea echilibrului ecologic. De asemenea, pot oferi consultanță veterinară de specialitate cu privire la animalele de companie și animalele de închiriat, precum și bunăstarea animalelor și protecția mediului.

Absolvenții care dețin titlul de medic veterinar se pot înscrie în diferite asociații/asociații profesionale în calitate de membri titulari și se pot înscrie și în Colegiul Medicilor Veterinari pentru a obține dreptul de a exercita profesia.

Diplomele eliberate la absolvirea Facultății de Medicină Veterinară sunt recunoscute în Uniunea Europeană conform Directivei 2005/36/CE cu modificările și completările ulterioare privind recunoașterea calificărilor profesionale.

Admitere Universitatea Spiru Haret

admitere.spiruharet.ro