Tipărire


 

 mvet

 

UNIVERSITATEA SPIRU HARET DIN BUCUREȘTI

FACULTATEA DE MEDICINĂ VETERINARĂ

 

ORGANIZEAZĂ
A D M I T E R E  2025
 

 la Programul de Studii Universitare de Licenţă

 Medicină Veterinară, învățământ cu frecvență,

pentru 50 de locuri

Facultatea este acreditată şi are aviz de Încredere cu menţinerea acreditării, acordat de ARACIS

Informaţii suplimentare la:
telefon 021 2421576, 021 4551079 sau  email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

PERIOADA DE PREÎNSCRIERE 

                                              Înscrierea-preînscrierea on-line se realizează în perioada februarie - septembrie 2025

Candidaţii care utilizează formularul de înscriere/preînscriere online sunt scutiţi de plata taxei de înscriere (350 lei), dacă au făcut acest lucru până la data de 31.07.2025.

DOCUMENTE NECESARE ÎNSCRIERII LA EXAMENUL DE ADMITERE 

Documentele sunt următoarele:

– diploma de bacalaureat (diplomă echivalentă cu aceasta), în original sau adeverinţă eliberată de liceu, în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în anul curent (adeverinţa de absolvent de liceu se poate depune în copie pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, în cazul în care candidatul care se înscrie la admitere are adeverinţă în original depusă la un alt dosar de admitere, însoţită de o adeverinţă în care se certifică acest lucru). Adeverinţa de absolvire trebuie să cuprindă media generală la examenul de bacalaureat, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi menţiunea că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat; în situaţia interconectării la sistemul informatic SIIIR nu se mai impune prezentarea adeverinţei de absolvire.

– certificatul de naştere, în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– certificatul de căsătorie (dacă este cazul), în copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– adeverinţă medicală tip;

– copie de pe buletinul/cartea de identitate, care să cuprindă codul numeric personal, copie certificată conform cu originalul de către personalul din secretariat desemnat în acest sens;

– 3 fotografii 3/4;

– copie de pe diploma de bacalaureat pe care se certifică conformitatea cu originalul de către persoane cu atribuţiuni de secretariat, însoţită de adeverinţă eliberată de facultatea la care se află diploma de bacalaureat, în original (pentru cei care urmează a doua facultate);

– un dosar plic.

Candidaţii care se înscriu la admitere vor prezenta la secretariatul facultăţii documentele necesare pentru înscriere, astfel:

Programul de depunere a documentelor se poate face de luni până vineri, între orele 9.00-13.00.

FACILITĂŢI ACORDATE

 Potrivit legii, sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învăţământul superior:

- candidaţii fii de personal didactic şi didactic auxiliar în activitate sau pensionat, în temeiul unei adeverinţe eliberate de şcoala unde funcţionează părintele/părinţii;

- copiii cu unul sau ambii părinţi decedaţi, precum şi copiii din familii monoparentale, pe baza copiei certificatului de deces sau a documentelor justificative;

- persoanele aflate în risc de a-şi pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situaţii de boală, dizabilitate, sărăcie, pe baza documentelor justificative;

În Universitatea Spiru Haret, sunt scutite de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învăţământul superior și următoarele categorii:

- candidaţii fii de pensionari, în baza cuponului de pensie din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani);

- candidaţii fii de şomeri, în baza cuponului de şomer din ultima lună (cu condiţia să aibă vârsta de până la 26 de ani)

Scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidaţi şi prevăzute în regulamentele proprii de admitere. Aprobarea scutirii se face de către comisia de admitere a Facultăţii de Medicină Veterinară. 

TAXA  DE  STUDIU este de 10400 lei şi se poate achita integral (beneficiind de reducere) sau în 6 rate, conform Contractului de studii.

CONCURSUL DE ADMITERE constă în:

- Completarea de către candidat a Fişei-chestionar

- Interviu cu Comisia de admitere a Facultăţii de Medicină Veterinară, între orele 10.00-15.00, conform calendarului de admitere.

Concursul de admitere se susţine în trei sesiuni: 15 iulie, 1 august şi 15 septembrie 2025.

Lista candidaţilor care au depus dosar de admitere şi sunt programaţi pentru interviu se afisează cu cel puţin o zi înaintea concursului.

După fiecare sesiune de admitere vor fi afişate pe pagina web şi la sediul facultăţii, candidaţii admişi şi numărul locurilor rămase neocupate.

Candidaţii declaraţi admişi trebuie să achite prima rată de şcolarizare din anul universitar 2025-2026 în 5 (cinci) zile lucrătoare de la afişarea rezultatului. In caz contrar, locul va rămâne vacant.

 

                              Sediul facultăţii este în Bulevardul Basarabia, nr. 256,  sector 3, Bucureşti.

                                                      Blvd. Basarabia, Nr. 256, Sector 3, Bucuresti;
                                                      Metrou: Republica, Costin Georgian;
                                                      Statia : Grup Industrial Titan. Tramvai: 36